onsdag 13 juni 2012

Takkei

Jo, den där träningen igår. Den som är orsaken till att jag rör mig som en höggravid kvinna med foglossning idag. Hängandes i ledstänger. Stöttandes i bord eller säte när jag reser mig från sittande. Den gick av stapeln på Takkei Trainingsystems. Ett, för mig, helt nytt koncept. Som är självklart när de beskriver det:


"Det är så avancerat att det blir enkelt. Vi har tagit bort allt onödigt och fokuserar på träningens verksamma beståndsdelar. Vi gömmer oss inte bakom krångliga termer och nya koncept. Rak och effektiv träning på din nivå med professionella metoder. Varje rörelse hos oss utförs med ett klart uttalat syfte. Det enkla är det svåra."

En timme, där stora delar bestod av samtal och där övningarna mest syftade till att stämma av min balans och fysik. Och ändå denna träningsvärk! Jag är såld. Har bokat nästa pass på tisdag och sedan blir det hårdkörning hela sommaren!

Bild: Takkei Trainingsystems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar