fredag 1 juni 2012

Vilken vecka!

Inte mycket hundträning på den här bloggen. Inte mycket bloggande heller för den delen.. Tyvärr överensstämmande med verkligheten. Men - inget att klaga på! Jag har haft en intensiv - och mycket intressant vecka.

Vanlig måndag följt av tisdag med avdelningskonferens och middag. Trevligt att umgås med kollegorna under avslappnade former! Tre möten följt av planeringsdag för IT-ledning på onsdag. Många kommande utmaningar kring uppdrag och organisation väntar! Två möten följt av ledarforum med LedareITiden på torsdag med efterföljande middag. Inspirerande föreläsning av Jacqueline Kothbauer och inbjudande samtal med de andra medlemmarna i nätverket. Heldag med kursdeltagarna från The Human Element i Malmö på fredagen. Givande möten med härliga människor, som jag kommit väldigt nära efter våra gemensamma upplevelser på kursen.

Landade på Bromma 19.30 och nu har jag precis ätit middag. En högst kulinarisk sådan inspirerad av "Här är ditt kylskåp" (orkade inte åka och handla). Det blev gnocci di patata med tomatpesto och svartpeppar. Faktiskt bättre än förväntat!

Mattias, som jag knappt har sett på hela veckan, är på Avicii ikväll och seglar imorgon. Men på söndag får vi umgås - då flyger vi till Åre över dagen för att träffa vigselförrättaren.

Hundträningen? Ja, den ska jag ta tag i imorgon var tanken. Ska det regna imorgon också? Min egen träningsform? Mjaa. Lutar åt "Danska Rikshospitalets Slankdiet" i panik. Eller nya tag nästa vecka!!

Förgyller kvällen med en bild av mina killar. Den ene är hemma och tuggar förnöjt på ett ben - nu blir det fredagsmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar