onsdag 6 juni 2012

JAAAAA!

Yes! Vi sprang! Löpning i 30 minuter, vilket borde vara åtminstone fyra kilometer i mitt, inte alltför snabba, tempo. Och tio minuters promenad i skritt som avslutning. Tänk att det ska behövas en ledig dag mitt i veckan för att få till både hundträning och människoträning.. Vanliga vardagar räcker knappt till varken eller.. :(

Snart sushi, sedan blir det söndagskvällsmys. Känns märkligt med en dag ledigt och sedan tillbaka till kontoret. Imorgon har jag fem möten och ett seminarium på temat "Hur undvika stora IT-haverier?" därefter ska jag vara barnvakt, så det blir vilodag för både Oban och mig imorgon. På träningsfronten i varje fall...

Skulle avslutningsvis googla efter en bild på svenska flaggan dagen till ära. Men det räckte att gå till google.se. Så här fin startsida har de idag:

Bild google.se

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!! Själv somnade jag klockan 21 mitt i bloggandet!

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! Bestämde mig för att ta mig i kragen istället för att ligga i soffan och äta chips :)

    SvaraRadera