tisdag 24 juli 2012

Frisk men tjock..

Tillbaka efter föga upplyftande hälsoundersökning.. Väldigt fina värden på kolestrol, blodsocker och extremt lågt blodtryck. Men lagom smickrande BMI och midjemått..

Ytterligare en anledning (läs: spark där bak) till att ta tag i livsstilen!!

En utmaning med endast tjugofyra timmar på dygnet, då jag dessutom ska hinna träna Oban också inför kommande WT.. Jag ser framför mig att vi dagligen bör variera och slipa på nedan moment:
  • Markeringar, korta/långa samt enkla/dubbla
  • Närsök, noggrannt och tight, ligga kvar i området
  • Långa linjetag på land, raka sådana
  • Linjetag på vatten
  • Tecken på land, med olika avstånd t ex rutan
  • Tecken på vatten, fortsätt belöna höger/vänster
  • Stoppsignal och inkallning med belöning för att bibehålla lyhördhet 
Så schemat de närmsta dagarna kommer se ut ungefär så här:

05.30 Morgonpromenad 45min (60?! Om jag går upp 05.00..)
11.00 Takkei
19.00 Träna Oban

eller så här:

05.30 Morgonpromenad 45min (60?! Om jag går upp 05.00..)
18.00 Löpträning
20.00 Träna Oban

Idag har jag hunnit med promenad och Takkei så ikväll blir det markeringar och långa linjetag med Oban!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar