onsdag 25 juli 2012

Ledig?!

Idag är det fullt upp! Har tagit ledigt för en del bröllopsbestyr, men ledighet till trots är dagen fulltecknad.

Började dagen med en halvmils powerwalk. Nu har jag diskat, dammsugit, skurat badrummet, sorterat tvätt (ska sätta på en maskin innan jag åker), duschat och ätit frukost. Sedan in till stan för att hämta upp lite saker hemma, åka till KIK för att prova in brudklänningen och fortsätta till frisören för att göra en provuppsättning.

Ikväll skulle jag behöva springa 5-7 km och klämma in ett pass med Oban. Väldigt varmt idag så det blir nog vattenträning, kanske lite tecken och någon dold linje. Apropå vatten, här en bild från Kroatien när Josefine och jag sköter trim och roder. Koncentrerade som tusan, med hyfsat resultat trots svag vind - beviset är "tell tailsen" på bilden längst ned:









2 kommentarer:

  1. Seglingen ser ut att ha varit underbar! Jag funderar just på om det får bli seglingsresa till Västindien eller ridresa till Mexiko för mig i vinter (eller något annat liknande). Seglingen väger över lite just nu...

    SvaraRadera
  2. Tack, det var underbart! På bilderna ovan dock ganska svag vind, men det är också skönt som omväxling. Om än lite varmt i +35 grader.. :) Både rid- och seglingsresa låter fantastiskt! Och på vintern när det är nice att komma bort från regn och mörker. Bra plan!

    SvaraRadera